Koniec z nowymi paranojami

Temat: Legalnosc strony
no ale jak sam sobie potne dzwonek to chyba moge go zamiescic?? a film jak sam skompresuje z avi do 3gp to tez chyba moge xD

motywy tez sam zawsze robie tzn edytuje te co sa bo zaden mi nie pasi do konca to z nimi takze jest to co z dzwonkami??

PS. A jesli bym zerobil stronke z programami pc tylko takimi jak sa np. na chip.pl albo programosy.pl nie zadne scrackowane tylko normalne triale, albo dema gier to tez bym musial miec licencje na te triale i dema?? przeciez one sa bezplatne
Źródło: webmasterzy.org/index.php?showtopic=19524



Temat: AO: peal.no-ip.org

W tydzień - dwa, tego się nie zrobi. A przy obecnych mozliwościach serwer dźwignie nie więcej jak 200 osób. Nie zarobisz na tym kokosów (nawet jakby każdy kupił konto premium za np. 20 złotych to po odjęciu podatku masz niecałe 3000 złotych. W firmie gdzie pracuję, jestem tylko testerem - to najmniej płatna praca, bo i wymagań poza jako taką znajomością HTML to praktycznie nie ma. Przy tym, co ja obecnie zarabiam, 3000 złotych to jest 36 dni pracy, dzieląc na trzy osoby - 12. W 12 dni nie stworzymy nowej gry, bo Triberian w obecnej postaci powstaje już dziesiąty dzień. Nie wspominając o tym, że programiści zarabiają dużo więcej, bo 10 złotych to jest stawka testera...
Dla tej ilości graczy która jest obecnie, opłaca się bardziej robić za darmo, bo mniej zachodu z podatkami i rachunkami tongue2.gif

Poza tym, jak już wspomniałem - do czasu wydania Triberiana na pewno nie wyjdzie od nas żadna gra online.
Obecnie szykuję patch do Almory oznaczony numerkiem 0.7.4, ale to będą raczej kosmetyczne poprawki, nie zaś samej gry. Borka od Almory odsunąłem, sam zaś analizuję jej kod raczej pod kątem prac nad Triberianem a nie pod kątem rozwijania Online.

Nom, możliwe, a co dokładniej ty robisz jako tester ?
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=13187


Temat: Szukam gry nVidia Pinball
Zobacz:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=48261

A z tego wynika że gra płatna, pewnie się nić nie zmieniło przez dwa lata : /
Więc odpowiedzi tu raczej nie dostaniesz.

Szukaj sobie na mniej scenowych trackerach, eMule, albo wejdź na DC++
linki co i jak masz na forum.
Źródło: searchengines.pl/index.php?showtopic=95892


Temat: Poszukuję webmastera z umiejętnosciami HMTL
Witam..
Chcialem sie dowiedziec czy jest tu osoba która umię posługiwac sie Dobrze HTML
Dla takiej Osoby proponuje Oferte:
Zrobimy razem Gre ja zajmę sie trescią i grafiką (miecze itd)
a ty zrobisz a by to dzialało
Co w zamian za to:
Oczywiscie pieniądze z zysków gry
Gra bedzie bezplatna jak i platna (Płatna ulatwia gre)
Wszelkie Zgłoszenia pisac tutaj lub na gadu:10602991:angel::angel::angel:
Źródło: webmasterzy.org/index.php?showtopic=5449


Temat: Transfery - zima 2009
Jako, że wątek transferowy to na razie pobożne życzenia i science fiction, to wywołam taki temat: jakich piłkarzy należałoby wykupić z innych klubów, aby wzmacniając Lecha jednocześnie najbardziej osłabić konkurencję do zdobycia mistrzostwa Polski. Moje typy:

- Legia - Astiz (Odkąd wrócił, Legia ma porządek w tyłach, czego i nam życzę)
- Wisła - Brożek (Swoją drogą ciekawe, co zrobi Wisła, jak Brożek w końcu odejdzie. Ostatno czytałem, że chce wyjechac na Zachód latem 2009)
- Bełchatów - Garguła (Wart sporej kasy choćby za stałe fragmenty gry uderzane prawą nogą. Kto oglądał nasze rzuty rożne z Deportivo, wie, czego nam brakuje.)
- Polonia W. - ???

Niestety, realny byłby chyba tylko Garguła, któremu kończy się kontrakt w czerwcu 2009. Choć wydaje mi się, że to trochę leniuszek, który ma w Bełchatowie dobrze płatną posadkę. I nie zdziwię się jak przedłuży kontrakt zamiast szukać lepszego klubu.

A skoro jesteśmy w wątku dla fantastów i marzycieli, to ja pozwolę sobie pomarzyć o sprzedaniu Rengifo i kupieniu za te pieniądze Brożka :)
Źródło: forum.wiaralecha.pl/index.php?showtopic=7484


Temat: Spore Creature Creator

Chyba do końca Cie nie rozumiem :P
"Spore Creature Creator" czyli "Fabryka Stworów" jest w wersji demo (darmowa, 25% zawartości) i w wersji pełnej (płatna, 100% zawartości). Sama gra "Spore" wychodzi we wrześniu. Teraz już rozumiesz? :)
Ten post był edytowany przez k_p_n_b dnia: 11 Lipiec 2008 - 01:29
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=372455


Temat: Aliens vs Predator III (screeny, teaser trailer)

Skoro ta gra miała by być tylko zwykłym "szuterem" to mógłby się tak nie chwalić, bo tylko by pogorszył w ten sposób sytuację. Wystarczyła by zwykła reklama, a już kompletnym samobójem byłyby płatne DLC, które spotkałem jak na razie tylko w grach, które się w czymś wyróżniały (oczywiście na plus). Podaj mi taki tytuł, którym się twócy chwalili nie wiadomo jak a nikt o takowym nie pamięta :P
Znam jeden, który bardziej niż idealnie spełnia Twoje wymogi - Daikatana :D!

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=479805


Temat: Temat Główny Call of Duty:Modern Warfare 2

a to nie jest czasem tak ze za samo umieszczenie DLC na serwisach Xboxa/ps3 - MS i Sony licza sobie jakas kase, stad ta roznica ze na pecetach dlc byly darmowe a na konsolach platne?

i poczekajcie do premiery z tymi haslami o "zlodziejach", na razie to same ploty o dlc i cenie podstawki

Tak, zdzieraja za to i to slono. A nie dosc tego sa jeszcze rozne ograniczenia co do zawartosci tych dodatkow.

DLC moze i w zalozeniach bylo fajne, bo dodatki moga urozmaicic gre, ale wyszlo jak zwykle. Podstawa krotka i wydawcy nastawieni na kase z dodatkow, takze marnej jakosci.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=424648


Temat: World of Warcraft Czy ktos planuje grac?
Juz sporo osob gra na us serwerach, bys sie zdziwil ile osob w polsce gra w platne mmorpg - oczywiscie i tak w skali ogolnej to jest margines graczy. Co prawda sa nawet osoby jednoczenie oplacajace np 2 gry... jednakze mmorpg sa adresowane do osob ktore na siebie same zarabiaja, 50-70pln na miesciac za dobra gre to dla takich osob nie jest duzy wydatek. ( jezeli kogos stac na dobrego kompa + dobre lacze, to i stac na placenie 60pln za gre ). W Polsce jednak srednia wieku graczy jest dosc niska, w przeciwienstwie do zachodu.. za kilka lat u nas to tez bedzie norma. Sam bede gral badz w EQ2, badz tez w WoW ale od stycznia ( w przypadku wow czekam na eu )...

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=65709


Temat: Club Penguin
Co to jest?
Club Penguin ( Klub Pingłi [n] ) jest grą sieciową, na której większość dzieci spędza dużo czasu. Steruje się myszką, ale można też zrobić dużo kombinacji klawiszy i powstają emotikony wypowiadane przez pingwina, czynności itp. To tabela przykładów takich kombinacji klawiszy, bo jest ich więcej:


Płatna gra.
Member to "vip" w ClubPenguin, którego wykupuje się na miesiąc, pół roku lub rok. Pieniądze z Membera przeznaczone są na dzieci chore i biedne. Są 3 sposoby, aby go wykupić:
- wykupić przez pocztę ( miesiąc: 22.19 zł )
- wykupić w banku ( miesiąc: 22.19 zł )
- wykupić przez komórkę ( miesiąc: 31.24 zł )

Jest więcej sposobów, ale ich nie pamiętam

Ważna pojęcia.
Oto kilka ważnych nazw z którymi możecie się spotkać:
NonMember - Pingwin, który nie jest Memberem.
Member - To akurat wiecie ^^
Puffle - Dziwny stworek, którego można kupować w Pet Shop'ie


Poprawiam i przyklejam, nie piszę się Clube Penguinł tylko Club Penguin. Fly dnia Nie 19:57, 25 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
Źródło: tamosy.fora.pl/a/a,7.html


Temat: 90% refback w paid-town.de(100EURO)
Daje od razu bez żadnych ograniczeń 90% refback w paid-town.de, firma bardzo podobna do eurolose
paid-town.de:
- klickrally
- klikanie w linki i bannery w sekcji Paidbanner
- klikanie w linki w sekcji Paidlinks
- gry
- płatne maile
- tania reklama
- 5 poziomów poleconych (5% / 3% / 2% / 2% / 1%)
- wypłata od 2 euro

Konkurs na poleconych trwa, tak wygląda tabela co można wygrać:
Platz 1 100 EUR + 12 Monate Goldmember(min. 150 aktive Refs)
Platz 2 50 EUR + 6 Monate Goldmember(min. 75 aktive Refs)
Platz 3 50 EUR + 3 Monate Silbermember(min. 75 aktive Refs)
Platz 4 25 EUR + 6 Monate Goldmember(min. 33 aktive Refs)
Platz 5 25 EUR + 3 Monate Silbermember(min. 33 aktive Refs)

a pierwszy w tabeli ma tylko 7 poleconych!!!!!!

http://www.paid-town.de/?ref=glosny88

Jak się zapiszesz daj znać na PW
Źródło: zarabianiewsieci.fora.pl/a/a,1086.html


Temat: SACRED
Sacred...gralem ale nudne P ale podoba mi sie jak gralem magiem jak mowi gdy sie kliknie ktorys juz raz na przedmiot ktorego nie mozna nalozyc mniej wiecej cos takiego "No no no once again no I can not use this object" jakos tak P.

Morrowind : Jedna z najlepszych crpg a gdyby byl multi... ale ja nieprzechodzilem zabardzo misji tylko gralem chodzac po swiecie bo jest naprawde duzy.

G1 : Tez bardzo zawaliste crpg ten klimat i wogole

G2 : no niezbyt niezbyt jakos mi sie niespodobal.Znaczy jest fajny ale nie ma klimatu takiego jak w 1 .

WoW : nie gralem bo platne

Baldurs gate 2 : dzis pozyczylem od kolegi...3 plyta zwalona i se nie pogralem .

icewind dale : Gra moze byc ale TYLKO moze byc .

Diablo 2 : Wyczadzista gieraaaaaaaaaaaa szkoda ze zdziebko droga .

Falout 1 i 2 : nie lubie typu .

A jesli weszlismy jako tako w mmorpg (WoW) To polecam gre MU normalnie gralbym dalej gdyby nie to ze jakies bledy z rejestrem mi wyskakuja.A i nie polecam gry na globie
Źródło: elendili.nazwa.pl/viewtopic.php?t=428


Temat: poker - gra czy uzależnienie :)
Witam
Piszecie o hobby, grach i spędzaniu wolnego czasu. Czy gra ktoś może w pokera ?
A moze wywołam dyskucję czy jest to hobby i zabawa czy mnoże już hazard ?
Jeśli ktoś jest zainteresowany tą wspaniałą grą niech pisze w tym temacie. Dla zainteresowanych podaje kilka źródeł wiedzy

1) PokerStrategy.com/pl - największa szkoła pokera na świecie. Oferują bardzo dobre materiały szkoleniowe i 150$ dla każdego początkującego. PokerStrategy jest całkowicie bezpłatną szkołą pokera, dostępną również w języku polskim.

2) Card Runners.com - bardzo dobre filmiki szkoleniowe. Nie oferują żadnych ciekawych bonusów. Strona płatna i dostępna tylko w języku angielskim.

3) LeggoPoker.com - strona bardzo podobna do Card Runners ale trochę taąsza. Filmiki nie są jednak aż tak dobre jak na CR. LeggoPoker dostępny jest również tylko w języku angielskim.
Źródło: pogadajznami.pl/viewtopic.php?t=7424